Výuka a třídní projekty. Prakticky!

Slavíme rok!

Uběhlo to neuvěřitelně rychle, rok se s rokem sešel a Naše třída dnes slaví rok od spuštění! Děkujeme za návštěvy a pozitivní zpětnou vazbu, které si moc vážíme.

Na zdraví! Původně jsem chtěl natočit sebe jak trsám, ale to si nechávám na oslavu 100 000 návštěvníka, takže zachovejte svou přízeň 🙂

Jak to celé vzniklo?

Co by to byla za oslava bez bilancování a vzpomínání? Popravdě si ani moc nepamatuji, jak to celé vzniklo… delší dobu jsem se k nápadu psát společný blog vracel, ale Katce se do toho moc nechtělo a já jsem taky neměl času na rozdávání. Rozsekl jsem to přesně 1.6. 2018, kdy byla Katka na výletě s kamarádkami, a web bez větší slávy a propagace spustil, po návratu se už psalo, o chvilku později se k nám připojila Monika. Ostatní je už historie, kterou znáte a najdete zde na webu 🙂

Know-how a jiné povídačky

Samozřejmě jsme před spuštěním řešili, jestli bude obsah někoho zajímat, kdo bude cílovka a podobné věci, na které je potřeba se ptát před každým projektem. Negativní dotazy typu „stojí vám to za to?„, „je to tvoje cenné know-how, které ti někdo ukradne„, jsem spíš slyšel z blízkého (ne)pedagogického okolí. Tyto řeči mě přestaly zajímat někde na vysoké škole, nemají smysl a jsou ztráta času – buď chcete něco dělat, nebo ne, ostatní jsou jen povídačky, proč to nejde.

Jak chcete někoho inspirovat nebo mu pomáhat, když si budete svoje nakopírované pracovní listy schovávat ve složkách pod katedrou, budete mít strach o své staré know-how a budete se bát zveřejnit výsledek své práce, protože se to někomu nemusí líbit?…

Tenhle přístup mě (zvlášť u dospělých, vzdělaných lidí) trochu zklamal, osobně mi nedává smysl, a do budoucna stejně není udržitelný. Víc bych to nerozebíral, není tady místo a čas pro zbytečné flamewar, ale samozřejmě můžete napsat názor do komentářů – diskuzi se nebráním 🙂

Statistika nuda je, má však cenné údaje…

Tato čísla nezveřejňuji proto, abych se chlubil, ale proto, aby ostatní viděli, že podobný blog má smysl a měli pro sebe odpověď na otázku „bude to vůbec někoho zajímat?„.

Pojďme na to:

  • Zobrazení stránek: 59 696
  • Unikátní návštěvníci: 29 602
  • Publikované články: 105
  • Fanoušci / sledující na FB: 385
  • Odběratele newsletteru: 200
  • Čas strávený psaním, programováním a všechno kolem webu: cca 120 hodin

… a samozřejmě díky tomuto blogu a sociálním sítím jsem se seznámil s inspirujícími osobnostmi, které se snaží posouvat své třídní projekty a využití moderních technologií ve vzdělání. Jsem za to rád, je to zase něco jiného než moje klasická IT geekovská bublina 🙂 Díky všem!

Ještě jednou děkujeme za váš zájem a pozitivní zpětnou vazbu! 
Sdílejte, komentujte, blogujte, natáčejte, podcastujte, ať je o vás a vašich školních projektech vědět 🙂

Tomáš Musiol
Tomáš Musiol

Nejsem učitel, nikdy jsem ve škole neučil a ani to v blízké budoucnosti neplánuji. Zajímám se o moderní technologie ve vzdělávání a digitání hračky všeho druhu.

Přidat komentář

Výuka a třídní projekty. Prakticky!